sarbaz

نهالستان جوتیار میاندوآب فروش انواع نهال مثمر ، نهال گردو و نهال گلابی - سرباز

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
موبایل
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

تولید و عرضه انواع نهال گردو ، نهال گلابی و ... در سراسر کشور

بهترین ارقام های گردو برتر جهان درنهالستان جوتیار میاندوآب کاشت و تولید وتکثیر میشود ..
گردو چندلر ، گردو فرنو ، گردو فرانکت
گردو پدرو ، گردو کانادایی خوشه ای گردو ژنوتیپ برتر شیلی توری پوست پیازی گردو جمال کوپه ای برتر
گردو اسراییلی پوست کاغذی ...
وانواع نهال های شلیل هلو.. الوشابلون کالیفرنیا .گیلاس آلبالو
به اصفهان ..گلابی ردانجو وانواع گلابی
سیب توسرخ.. وسیب مراکل .. سیب سیب گلدن دلشیز.سیب رددلشیز . سیب سبز فرانسه.انواع زردالو انواع بادام دیرگل تونو بادام حریر بادام اذر
بادام شکوفه بادام فرانیس دیرگل
گوجه سبز ..گوجه شهریار..
انواع انگور ..انواع سنجد.و ارقام های مختلف
نهالستان جوتیار میاندوآب در مرغوب ترین زمینهای کشاورزی منطقه ی میاندوآب مشغول تولید نهال درختان میوه بوده و سابقه ی بیش از 20 سال فعالیت دارد. نهال های این مجموعه شامل برترین ارقام موجود در عصر حاضر بوده و از بهترین پیوندک ها در باغات مادری این نهالستان تهیه می شود . کلیه ی نهال های این نهالستان زیر نظر مهندسین جهاد کشاورزی و کارشناسان محترم علوم باغبانی انجام شده و شناسنامه و گواهی بهداشت برای کلیه ی نهال ها صادر شده است و عاری از هر گونه آفات و بیماری می باشند. کلیه ی نهال های نهالستان جوتیار استاندارد بوده و از ارقام اصلاح شده و ارقام تجاری که تازه معرفی شده اند تشکیل می شوند. نهالستان جوتیارعلاوه بر تولید نهال برای باغات ایران، سابقه ی قرارداد و ارسال نهال به کشورهای مختلف از جمله تاجیکستان، آذربایجان، کردستان عراق، ارمنستان و... را دارد.
در این راستا تیم کاری نهالستان جوتیار میاندوآب آماده ی هر نوع خدمات از قبیل خدمات مشاوره ای رایگان، خدمات فنی مهندسی، اجرای طرحهای احداث باغات مختلف با رعایت اصول و تکنولوژی روز دنیا، اجرای پروژه های مختلف مربوط به نهال و درختکاری می باشد و آمادگی خود را در زمینه ی همکاری با تمامی کشاورزان و باغداران عزیز، ارگانها و ادارات دولتی و غیر دولتی اعلام می دارد.
نهال هایی که درنهالستان جوتیارمیاندوآب تولید و آماده عرضه می باشند شامل انواع نهال سیب ، انواع نهال گلابی ، انواع نهال گردو، انواع نهال شلیل ، انواع نهال هلو ، انواع نهال انگور، انواع نهال گیلاس ، انواع نهال زردآلو ، انواع نهال آلو و نهال گوجه و ... می باشد.
کشاورزان عزیز به استحضار می رساند قبل از خرید و سفارش نهال به نهالستان مراجعه کرده و از کیفیت و نحوه ی تولید آن آگاه باشید. در ضمن به اطلاع می رساند که نهال های فروشی این نهالستان همراه شناسنامه بوده که گواهی اصیل بودن نهال است.

پذیرش سفارش و ارسال نهال گردو ، نهال گلابی و ... به سراسر کشو ر

تولید و پخش نهال گردو ، نهال گلابی و ... با کیفیت عالی و قیمت مناسب را از ما بخواهید .


کد آگهی : 119861
بازدید : 7743
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7743
Your رای: